Bienvenidos! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van marloesinbuenosaires - WaarBenJij.nu Bienvenidos! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van marloesinbuenosaires - WaarBenJij.nu

Bienvenidos!

Door: marloesinbuenosaires

Blijf op de hoogte en volg

04 Oktober 2010 | Nederland, Nijmegen

Het gaat dan toch echt gebeuren! Ik vlieg over 8 dagen via Housten Texas naar Buenos Aires Argentinië.

In Buenos Aires ga ik samen met mijn klasgenootje Maaike vrijwillig werken in een weeshuis voor kinderen van 0 t/m 12 jaar. We krijgen ook nog Spaanse les en zijn van plan een hoop uitstapjes te maken naar omliggende gebieden of landen.

Hoewel ik er vorige week nog zo luchtig over dacht begin ik de afgelopen dagen steeds meer aan het idee te wennen en ga ik het ook echt spannend vinden.
Ja! Natuurlijk ga ik mijn familie, vriendinnen en vriend missen. Maar ondanks dat heb ik er ontzettend veel zin in. Ik ga daar onwijs veel zien, beleven en leren en kan ik niet wachten om uiteindelijk het vliegveld in Buenos Aires uit te lopen met mijn koffer en mijn rugzak.

Ik ga jullie via reisverslagen op deze website op de hoogte houden!

Saludos y hasta pronto!


  • 06 Oktober 2010 - 10:02

    Wilma & Wim:

    Hé meid,
    Helemaal te gek enne je moeder gaat je heel erg missen.
    Veel genieten, leren en bekijken.
    We houden contact.
    kus uit Leuth

  • 11 Oktober 2010 - 10:50

    Kellie:

    Hee Marloes!

    Heb je gister geen gedag meer kunnen zeggen, maar bij deze: ontzettend veel succes daar! En ik blijf je volgen :)

    XKellie

  • 11 Oktober 2010 - 14:18

    Rozemarijn Burger:

    Gister alweer je laatste uitzending van 'grenzeloos verliefd', vandaag je allerlaatste maandag.. Morgen komt wel erg dichtbij zo! ;)

    Ik ga je verhaaltjes in ieder geval in de gaten houden :)

    En ik wil je nog even heel veel plezier wensen! Geniet ervan!!

    PS, wel beetje lief zijn voor Maaike he ;)

  • 12 Oktober 2010 - 10:09

    Daantje:

    hey meissie,

    ik wens jullie er heel eel plezier!
    er gaat een wereld voor jullie open!
    ik hou je site in de gaten

    liefs

  • 12 Oktober 2010 - 10:20

    Femke:

    Ja vandaag is dan de grote dag;)Hoop dat je een fijne reis hebt gehad en dat die tussenstop van 8uurtjes snel voorbij zijn gegaan....
    Veel plezier meid en geniet ervan!
    Blijf je volgen via je site hoor!

    Liefs x fem

  • 14 Oktober 2010 - 17:53

    Marilou:

    heey lieverd!

    hoe is het daar? leuke mensen ? nice place? goede vlucht gehad? laat snel iets van je horen !! kusjes

  • 14 Oktober 2010 - 19:35

    Lizzy:

    Veel plezier!

  • 14 Oktober 2010 - 20:47

    Aloys:

    Hallo meisje.....hoe is het nu, ben erg benieuwd. Ik probeer je te ontvangen op skype, kan je alleen niet vinden. stuur me even je naam.....liefs papa

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Buenos Aires!

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2012

Website verhuisd!

06 Januari 2011

Genieten!

27 December 2010

Afsluiten en een nieuw begin!

13 December 2010

Leuke tijden, verdrietig vooruitzicht: Afscheid!

30 November 2010

Een land vol contrasten!

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 6601

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2010 - 12 Januari 2011

Buenos Aires!

Landen bezocht: