De tijd vliegt! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marloesinbuenosaires - WaarBenJij.nu De tijd vliegt! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marloesinbuenosaires - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt!

Door: marloesinbuenosaires

Blijf op de hoogte en volg

18 November 2010 | Argentinië, Buenos Aires

Hola!

Wat gaat de tijd toch snel. Ik heb het gevoel dat ik een aantal dagen geleden nog een nieuw verhaal op deze site heb gezet, is dat alweer 10 dagen geleden! Dus ik vond het wel weer eens tijd.

Met Uruguay nog in mijn achterhoofd ben ik vorige week weer begonnen met het vrijwilligerswerk. Deze week stond in het teken van Europa met als onderwerp natuurlijk Nederland. Het is maar hopen dat deze thema's iedere keer goed overkomen bij de kinderen. We hebben deze week, naast de standaard activiteiten, molens geschilderd en tulpen geknutseld. Dit viel beide weer goed in de smaak.

Woensdag 10 november zijn we uit eten geweest bij El Ultimo Beso (de laatste kus) met Debby en Fleur als bedankje dat we daar een paar dagen hebben mogen logeren. Dit was echt een prinsessenrestaurantje! Jammer genoeg kwam ik er die avond wel achter dat er 300 pesos (ongeveer 60 euro) uit mijn portomonné is gestolen. Bij thuiskomst in het hostel kreeg ik te horen dat ik al de 4e deze maand was terwijl het in de 3 jaar hiervoor nog nooit is gebeurd. Sommige verdenken de schoonmaakster en sommige tijdelijke bewoners. Ik verdenk niemand maar heb wel meteen een slot voor op mijn kast gekocht.

De rest van deze week hebben we weer Spaanse les gehad, zijn we aan de gang geweest voor school en hebben we veel leuke dingen gedaan met wat mensen uit ons hostel.
Zaterdag was het dan zover: Creamfields. Het grootste evenement van heel Argentinië met Dj's, tenten, podia.. noem maar op! Maaike was jammer genoeg ziek maar ik ben gegaan en het was een super ervaring! Ik heb mijn hele verblijf gedacht dat dit een van de heftigste dingen zou zijn die ik hier mee zou maken maar nee! Op de dag van Creamfields heb ik kaartjes kunnen bemachtigen voor de voetbalwedstrijd Riverplate - Boca Juniors. Hier ben ik met wat andere heen geweest dinsdag 16 november. Als ik er nu aan terug denk krijg ik weer kippenvel. Dit is dé wedstrijd in Argentinië van het jaar en er zullen heel wat Europeanen zijn die er alles voor over hebben om hier deel van uit te maken. En ja, het was me zeker 80 euro waard! Ik kan niet uitleggen hoe het was dus bekijk a.u.b. de foto's op onze foto site. Ik heb ook filmpjes gemaakt en deze staan op mijn facebook. Enjoy!

De rest van de week is rustig verlopen, ik kon niet anders na deze drukke dagen en ik merk dat het me nu een beetje begint op te spelen. Moe, hoofdpijn dus even wat dagen rust.
Morgen weer lekker naar onze lieve kindertjes toe en knutselen met als thema: Afrika. Vandaag hebben we maskers gemaakt van Afrikaanse dieren. Foto's zijn weer op onze site te zien!

Bedank iedereen voor jullie lieve berichtjes op deze site, hyves, facebook enz. Ik mis jullie allemaal maar ik wil hier toch nog wel even blijven!

Hasta luego!

  • 21 November 2010 - 16:16

    Aloys:

    Brammetje zal wel jaloers op je zijn, dat hij de wedstrijd niet heeft gezien. Je hebt gelijk probeer alle leuke dingen mee te maken, wie weet kom je er nooit meer. Terwijl jullie daar lekker genieten ben ik het hele huis aan het schilderen. Dus als je zin hebt kom maar even terug om te helpen.......lieve groetjes Aloys

  • 21 November 2010 - 22:11

    Wilma & Wim:

    Sorry dat je even liet wachten op een reactie.
    Heftig wat je allemaal doet, ziet en verder meemaakt. Ik denk dat de warmbloedige voetbal fanaten er wel een super wedstrijd van gemaakt hebben. Ook de sfeer zal wel super zijn geweest. Ik ben bezig met facebook dus ga proberen of ik je daar ook kan volgen.
    Volgende week krijgen we vorst, dus geniet nog maar even van het prachtweer. Dikke kus uit Leuth (k)

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Buenos Aires!

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2012

Website verhuisd!

06 Januari 2011

Genieten!

27 December 2010

Afsluiten en een nieuw begin!

13 December 2010

Leuke tijden, verdrietig vooruitzicht: Afscheid!

30 November 2010

Een land vol contrasten!

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 6602

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2010 - 12 Januari 2011

Buenos Aires!

Landen bezocht: