Foto's - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marloesinbuenosaires - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marloesinbuenosaires - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: marloesinbuenosaires

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2010 | Argentinië, Buenos Aires

De foto's van Maaike en mij zijn te zien op de website: http://marloesenmaaike.mijnalbums.nl/
Als wachtwoord vul je in: buenosaires
Op deze site zullen wij tijdens ons verblijf steeds foto's uploaden.

  • 17 Oktober 2010 - 11:16

    Wilma & Wim:

    De eerste foto is gelijk raak.
    Je kunt wel zien dat ma niet blij is dat je gaat.
    Wat kijkt ze boos/verdrietig/niet blij???
    gr.& kus Wilma

  • 20 Oktober 2010 - 19:38

    Julia:

    Agge lastig zien, je wit, niet sloan moar schuppe, schuppe moje ze! (kim's motto)
    Geen ruzie maken daar hé Marloes!
    Ik ben lekker aan 't genieten van mijn welverdiende herfstvakantie!
    Liefs!!

  • 25 Oktober 2010 - 11:36

    Sarah:

    Marloesje! Wat een toffe fotos en heel gaaf om mee te lezen, zodat ik ook een beetje weet wat jullie daar allemaal uitvoeren! Ik weet alleen je nieuwe telefoonnummer niet en zou het wel leuk vinden om een beetje te smsen.. zou je me die kunnen mailen?

    xxx VEEEL PLEZIER!!

  • 01 December 2010 - 10:19

    AnneMieke:

    Hoi Marloes,
    Bij jullie warm, bij ons veel sneeuw.
    Het kinderhuis ziet er op de foto's goed uit.
    Jullie hebben ze druk aan het tekenen en knutselen, resultaat ziet er goed uit.
    groetjes
    Anne-Mieke

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Buenos Aires!

Recente Reisverslagen:

13 Maart 2012

Website verhuisd!

06 Januari 2011

Genieten!

27 December 2010

Afsluiten en een nieuw begin!

13 December 2010

Leuke tijden, verdrietig vooruitzicht: Afscheid!

30 November 2010

Een land vol contrasten!

Actief sinds 04 Okt. 2010
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 6596

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2010 - 12 Januari 2011

Buenos Aires!

Landen bezocht: